PPF oznamuje spuštění platformy Unity, která vybraným spotřebitelsky zaměřeným firmám ze Skupiny umožňuje poskytnout společnou nabídku služeb a produktů jejich stávajícím i novým zákazníkům.
Unity je výsledkem pilotního projektu dvou největších značek z portfolia PPF na českém spotřebitelském trhu, Air Bank a O2.
Nabídka partnerů zapojených do Unity bude nadále rozšiřována. Základem pro vytvoření „ekosystému“ Unity je oborová diverzifikace aktiv PPF a zaměření společností Skupiny na retailové zákazníky.
Unity tak umožňuje prohlubovat stávající a rozvíjet nové propojené služby a produkty napříč hlavními byznysovými pilíři PPF, mezi které patří telekomunikace, finanční služby, média a e-commerce.
Zájem o čerpání výhod dostupných pouze v rámci Unity dosud projevilo zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří využívají služeb Air Bank a O2.
Tyto benefity za využívání služeb, které jsou součástí jejich každodenního života, zahrnují zjednodušené platby, exkluzivní nabídky či pravidelné měsíční odměny.